Optymalizacja - SEO & SEM
SEO I SEM I Pozycjonowanie Strony I Audyt Strony Internetowej I Google Ads I Google Analytics I Copywriting SEO
SEO i SEM – zaprzyjaźnij się z tymi dwoma skrótami, a wszyscy Cię zobaczą
Działania z dziedziny SEO i SEM usprawniają Twój marketing internetowy. Odpowiednio skomponowany plan może zwiększyć ruch i konwersję na stronie oraz poprawić widoczność strony w Google. Jest to możliwe, dzięki narzędziom umożliwiającym pozycjonowanie strony www oraz jej optymalizację.
Wszystko świetnie, ale co to jest SEO, SEM i konwersja?
Mówiąc najprościej:
- SEO (search engine optimization), to proces optymalizacji Twojej strony pod kątem jej widoczności w wynikach wyszukiwania. Pozwala wygenerować bezpłatny ruch na
- SEM (search engine marketing), to działania płatne mające określony cel. Najczęściej jest to wejście na konkretną podstronę, wyświetlenie banneru graficznego, czy filmiku na YouTube.
- Konwersja jest wskaźnikiem, który pozwoli Ci mierzyć wszystkie działania. Możesz ustalić, że konwersją będzie zakup produktu w sklepie internetowym. Wtedy po połączeniu wszystkich kropek dowiesz się, ile to wszystko kosztowało – razem z działaniami SEM.
Specjaliści, których nasza agencja SEO i SEM potrafią zadbać o Twoje potrzeby. Przeprowadzą audyt strony internetowej i na podstawie otrzymanych danych oraz dzięki umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków przygotują spersonalizowany plan działania.
Konkurencja na rynku jest duża. Obecnie każda dziedzina biznesu jest widoczna w sieci, dlatego tak ważne jest pozycjonowanie strony w Google. Kampania Google Ads to must have dzisiejszego świata. To dzięki temu znajdziesz się na szczycie wyszukiwarki internetowej i więcej klientów trafi na Twoją ofertę. Optymalizacja strony internetowej to kluczowe zagadnienie w dziedzinie SEO i SEM. Właściwie przygotowana strona pozwoli Ci na sukcesywne docieranie do grupy odbiorców, co przełoży się na skuteczne pozyskiwanie klientów, a to z kolei przyniesie zyski Twojej firmie.
Odpowiedni dobór słów kluczowych, link building, Google Ads oraz optymalizacja grafik i tekstu to tylko część tego, co ma realny wpływ na skuteczne pozycjonowanie stron internetowych. Aby poprawić widoczność strony w Google musisz dostarczyć odbiorcom unikatowe i rzetelne treści, w których znajdą się kluczowe słowa oraz wartościowy i wyczerpujący przekaz.
Copywriting SEO nie jest prostym zadaniem, dlatego, jeśli zależy Ci, aby zadbać o wysokie pozycjonowanie Google powinieneś swoje treści na stronie internetowej oraz jej optymalizację oddać w ręce profesjonalistów.
Co ciekawe – w tym tekście użyliśmy 20 słów kluczowych, które pomogą w lepszemu pozycjonowaniu strony w wynikach wyszukiwania Google.
A ty, ile masz takich słów na swojej stronie?
Pracujemy na Śląsku, ale również dla klientów na terenie Polski! Sprawdź co robimy w dla firm miastach I Katowice I Warszawa I Wrocław I Tychy I Zabrze I Rybnik I Chorzów I Częstochowa I Kraków I Opole I Mysłowice I Jaworzno I Gliwice I Sosnowiec I Wisła I Ustroń I Siemianowice I Sosnowiec I Piekary Śląskie I Jesteśmy też dostępni online!
Zaczynamy ?
Przykłady naszych realizacji
Hotele Diament
Kompleksowa obsługa
MBA Politechnika Śląska
Marketing & PR
Katowice Miasto Ogrodów
Public Relations
Europejski Kongres MŚP
Public Relations
Piast Gliwice Futsal
Social Media
Bel Mon Resort
Kompleksowa Obsługa Marketingowa
Kaktusy Kato Koncept Kulinarny
Kampania Reklamowa
Hotel Diament Plaza Katowice
Public Relations, Foto & Video Content
Meet In Poland
Kompleksowa Obsługa Marketingowa
Silesia Marathon
Video Content
Aleja Gwiazd
Kompleksowa realizacja eventu
Chopin Festival
Projektowanie graficzne