Wykreowaliśmy key visual oraz w oparciu o hasło „Jak ugryźć kaktusy?” stworzyliśmy koncepcję nadgryzionej literki „k”, która stała się elementem identyfikacji wizualnej. Dopasowaliśmy media i zaplanowaliśmy oraz zrealizowaliśmy działania kampanii w zakresie reklamy outdoorowej, prasy oraz internetu (geotrapping) oraz kampanii Google Ads. Wykonaliśmy także sesję produktową oraz kulinarną sesję zdjęciową, które stały się elementami kampanii oraz komunikacji.
Strona internetowa to wizytówka Twojej marki. Jej projekt, estetyka i funkcjonalność wpływa na doznania klienta i jego dalszą interakcję. Dla restauracji Kaktusy Kato Koncept Kulinarny stworzyliśmy projekt strony i zbudowaliśmy ją, bazując na najnowszych technikach i narzędziach. Zaktualizowaliśmy treści dostępne na stronie, wzbogaciliśmy ją zdjęciami i zadbaliśmy o jej optymalizację i automatyzację.