Aktualne oferty
Social Media Ninja Copywriter
Opis stanowiska pracy
Do naszego zespołu szukamy kolejnej doświadczonej osoby, która nas wzmocni w tworzeniu contentu jako Copywriter / Specjalista Social Media w prowadzeniu firmowych profili Klientów Facebook, Instagram oraz LinkedIn.
Czym będziesz się zajmować?
- prowadzeniem firmowych profili w social mediach
- tworzeniem treści na strony www
- tworzeniem contentu do publikacji oraz realizacją kreatywnych koncepcji na bezpłatną i płatną promocję w SM (m.in. dedykowane akcje marketingowe, konkursy, wydarzenia etc.)
- analizą skuteczności realizowanych działań i ich raportowaniem
- współtworzeniem strategii i planów marketingowych
- efektywną współpracą z Zespołem Marketingu
Aplikuj, jeśli:
- posiadasz powyżej 2 lat doświadczeń:
- na stanowisku Specjalisty ds. Social Media / Copywriting’u (warunek konieczny)
- w zakresie prowadzenia profili w mediach społecznościowych dla biznesu. – Dodatkowym atutem będą posiadane certyfikaty oraz szkolenia
- jesteś kreatywny i wychodzisz z inicjatywą
- posługujesz się nienaganną polszczyzną oraz masz “lekkie pióro” w tworzeniu tekstów
- znasz język angielski na komunikatywnym poziomie (min. B2)
- masz na koncie sukcesy w budowaniu zaangażowanych społeczności oraz generowaniu sprzedaży z organicznych działań na social media poparte case studies
- dobrze znasz narzędzia i platformy takie jak: Facebook Bussines Manager, Creator Studio, Instagram, Youtube, LinkedIn, Google Analytics.
- posiadasz doświadczenie i wiedzę w zakresie Facebook Ads, LinkedIn Ads i wiesz jak ustawiać i optymalizować kampanie na osiąganie celu w sposób sprawny i z efektywnym wykorzystaniem budżetów
- znasz WordPress oraz zasady SEO
- potrafisz przygotować grafiki i video oraz planować posty za pomocą Canva PRO
- znasz i potrafisz pracować w Trello
- dodatkowym Twoim atutem będzie doświadczenie w realizacji pracy/zleceń dla branży HoReCa
Co możemy Ci zaoferować?
- adekwatne wynagrodzenie do posiadanego doświadczenia i kompetencji
- zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę o współpracy
- rozpatrzymy również oferty freelancerów
- pracę na pełen etat w naszym biurze lub/i zdalnie – „system hybrydowy”
- dedykowane szkolenia z zakresu marketingu w social media lub/i dofinansowanie do wybranych kursów,
- samodzielność oraz decyzyjność w ramach pełnionej funkcji
Zgłoszenia przyjmujemy na adres: praca@artalis.pl
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. z 2002 r., poz. 101, nr 926).
Obecnie nie prowadzimy żadnych rekrutacji.
Jednakże chciałbyś z nami pracować i myślisz, że Twoje umiejętności idealnie dopełnią nasz zespół?
Nie wahaj się dłużej i opowiedz nam o tym!
Wyślij CV/ list motywacyjny/ portfolio na adres: praca@artalis.pl
Lub dostarcz dokumenty osobiście. Czekamy na znak od Ciebie!
Nie posiadasz żadnego doświadczenia?
Bez obaw! Wierzymy, że masz talent. Odezwij się do nas i prześlij CV wraz z listem motywacyjnym.
Opisz w nim, czym chciałbyś się zajmować. W odpowiedzi prześlemy Ci krótkie zadanie do rozwiązania.
Wykaż się! Jeśli nas zaskoczysz i zainteresujesz — wtedy zobaczymy się na pokładzie!