Public Relations & Public Affairs
Ostatnie lata wpłynęły na nasze życie codzienne niemalże na całym Świecie. Gdzie spędzaliśmy w trakcie pandemii większość czasu? W domu. Firma IKEA postanowiła to wykorzystać, tworząc kampanię #StayHome. Przedstawienie domu jako miejsca najważniejszych momentów z życia: pierwsze dni z dziećmi, celebracja sukcesów, wspólny czas z bliskimi. Przekaz firmy Ikea to wiadomość „Jestem Twoim domem, nieważne co się będzie działo, ja zawsze będę z Tobą”. Kampania wszystkich poruszyła i zyskała zaufanie odbiorców
Dobra komunikacja i zaufanie, to podstawa każdej relacji – zarówno prywatnej, jak i biznesowej. Na postrzeganie firmy, jej odbiór w otoczeniu ma wpływ wiele czynników, jednak w dzisiejszych czasach ładne logo i strona internetowa nie wystarczą. Musisz zadbać o to, jaką historię przekazujesz i w jaki sposób.
Public relations, to po prostu budowanie relacji z klientem oraz z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym firmy w oparciu o media. Zaplanowanie konkretnych kroków i przemyślana strategia komunikacji, to solidny fundament firmy. Musisz pamiętać o tym, że jednorazowa akcja PR nie wystarczy, aby utrwalić pozytywny wizerunek marki w głowach konsumentów. Działania public relations to stały, długofalowy proces, który buduje, ale również trwale pielęgnuje relacje w oparciu o zaufanie Twoich odbiorców i partnerów biznesowych. Bardzo ważne jest nie tylko dbanie o relację marki z mediami, ale również marki z biznesem i samorządem. Public affairs, choć ma cechy wspólne z public relations, skupia się na podmiotach publicznych i jednostkach administracyjnych, które dzięki odpowiednim działaniom komunikacyjnym i biznesowym mogą wspomóc markę.
Doświadczony PRowiec doskonale wie, czego potrzebują Twoi odbiorcy. Potrafi określić i dogłębnie przeanalizować grupę docelową, ustalić cele PR i wdrożyć działania, które zdobędą jej uwagę i zaufanie. Chętniej podejmujemy interakcje z firmami, które są spójne z naszymi wartościami. Poczucie troski i zainteresowania sprawia, że klient czuje się doceniony i zauważony. Zatem odpowiednia strategia komunikacji, zarówno tej w przestrzeni online, jak i w relacjach twarzą w twarz wpływa pozytywnie nie tylko na pozycjonowanie firmy, ale także na jej odbiór w świecie.
Artalis to agencja PR i PA, która zdecydowanie wie, jak działać. Zarządzamy komunikacją i dbamy o relacje z dziennikarzami i otoczeniem. Poprowadzimy Twoje biuro prasowe, a konsultacje PR online dostarczą Ci niezbędnych informacji i profesjonalnych porad. Opiekujemy się dużymi wydarzeniami oraz tworzymy informacje prasowe. Transparentna komunikacja, pielęgnowanie kontaktów biznesowych i dobre relacje z otoczeniem to podstawa. Kreowanie marki musi opierać się o działania public relations. Marka istnieje, dzięki klientom, więc to na ich potrzeby marketing musi odpowiedzieć w pierwszej kolejności. Zadbaj o długotrwałe, dobre relacje oraz wzajemne zaufanie, a na pewno zobaczysz pozytywne efekty.
Zaczynamy ?
Przykłady naszych realizacji
Hotele Diament
Kompleksowa obsługa
MBA Politechnika Śląska
Marketing & PR
Katowice Miasto Ogrodów
Public Relations
Europejski Kongres MŚP
Public Relations
Piast Gliwice Futsal
Social Media
Bel Mon Resort
Kompleksowa Obsługa Marketingowa
Kaktusy Kato Koncept Kulinarny
Kampania Reklamowa
Hotel Diament Plaza Katowice
Public Relations, Foto & Video Content
Meet In Poland
Kompleksowa Obsługa Marketingowa
Silesia Marathon
Video Content
Aleja Gwiazd
Kompleksowa realizacja eventu
Chopin Festival
Projektowanie graficzne
Listopad i Grudzień 2022
Fotografia nieruchomości | Fotografia produktowa | Fotografia reklamowa | Fotografia wizerunkowa | Fotografia kulinarna | Fotografia biznesowa i firmowa | Fotografia reporterska