Katarzyna Borowiecka to menadżer, dyrektor kreatywna i psycholog biznesowy posiadająca wieloletnie doświadczenie zawodowe w obszarze budowania wizerunku strategii firmy i brandu.
Mistrz działania w zakresie Public Relations oraz Public Affairs.
Od lat związana z mediami ogólnopolskimi, regionalnymi i samorządowymi. Pracowała dla dużych spółek i podmiotów gospodarczych, w których zarządzała działami marketingu i komunikacji oraz PR. Prowadziła projekty dla znanych marek takich marek jak Lidl, Coca cola, IKEA, czy Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw. W wielu firmach doradza jako doradca ds. wizerunku zarządu, zajmując się personal brandingiem. Wykłada na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Śląskiego, gdzie uczy studentów zarządzania komunikacją kryzysową.
Jej pasją są ludzie i sukces, dlatego działa również jako Wiceprezes w Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach.
Prywatnie aktywna mama, zakochana w sporcie, podróżach i muzyce.